نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا ، ' فیلیپ لا دو سئت' در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینكه رییس جمهوری فرانسه همواره نرخ پایین تعرفه برق در فرانسه را در مقایسه با كشورهای دیگر به رخ مصرف كنندگان می كشد، افزود: به طور حتم این سخنان با پیش ذهنیت افزایش قیمت در آینده و آماده كردن افكار عمومی برای صعود قیمت ها مطرح شده و باید در انتظار افزایش مدام قیمت برق در فرانسه بود.

وی كه همزمان ریاست كمیسیون تنظیم قیمت برق در فرانسه را نیز برعهده دارد، تاكید كرد: با سیاست های دولت فرانسه افزایش قیمت برق به میزان 30 درصد دیگر تا سال 2016 میلادی قابل افزایش است.

به عقیده كارشناسان هزینه بالای نگهداری و ایمن سازی راكتورهای اتمی از جمله دلایل افزایش نرخ برق مصرفی در فرانسه می باشد كه بعد از حادثه فوكوشیما دولت فرانسه درصدد است تا بیش از 10 میلیارد یورو برای این امر هزینه كند.

در حالی كه دولت فرانسه با بحران مالی دست و پنجه نرم می كند، درصدد است تا برخی از این هزینه ها را با افزایش نرخ برق مصرفی تامین كند.

فرانسه بیش از70 درصد از برق تولیدی خود را از 19 مركز هسته ای شامل 58 راكتور اتمی بدست می آورد. هم اكنون قیمت هر كیلو وات ساعت در فرانسه با احتساب مالیات های محلی و ملی بالغ بر 56 سانتیم یورو محاسبه می شود.

با این وجود اداره برق فرانسه برای كمك به خانواده های كم درآمد تعرفه های اجتماعی درنظر گرفته كه گاها تا 50 درصد در هزینه ها تخفیف می دهد.

اروپام**2092**1514



:: برچسب‌ها: پاییز , چشم انداز , زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا از مالزی، این پایگاه خبری می نویسد: علی رغم فشارهای بین المللی و تحریم های اقتصادی جدید، ایران برنامه هسته ای خود را ادامه می دهد.

جاكارتا گلوب نوشت: در حالی كه بررسی های بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی و گزارش های اطلاعاتی آمریكا نشانی از برنامه ایران برای ساخت سلاح هسته ای به دست نداده است، مقامات اسراییل همچنان بر این ادعا كه ایران برنامه نظامی هسته ای دارد، اصرار می كنند.

ایهود باراك وزیر دفاع اسراییل گفته است كه هم اكنون یك درك مشترك جهانی درباره ضرورت اقدام علیه ایران به وجود آمده است. این ادعا در حالی مطرح می شود كه بسیاری از كشورهای جهان حتی آمریكا رویارویی با ایران را در شرایط كنونی تقریبا ناممكن دانسته و دیپلماسی را تنها راه حل مناقشه هسته ای ایران می دانند.

این پایگاه خبری می افزاید: حتی در درون دستگاه حاكمه اسراییل نیز افرادی چون 'آویو كوچاوی' رییس اداره اطلاعات ارتش نسبت به حمله به ایران هشدار داده و گفته است كه دشمنان اسراییل بیش از 200 هزار موشك دارند.

جاكارتا گلوب نوشته است: مقامات اسراییل در شرایطی از تهدید هسته ای ایران حرف می زنند كه خود با نقض قوانین بین المللی تنها كشوری در خاورمیانه هستند كه سلاح هسته ای ساخته اند.

آساق**335



:: برچسب‌ها: عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

آنچه كه من می توانم به طور قاطع بگویم، این است كه وقتي مردم آمدند توي صحنه، دیگر همه‌ ابزارهاي خصمانه‌ قدرت ها از كار مي‌افتد. آمریكا تا وقتي می تواند به یك كشور زور بگوید كه مردم آن كشور مقابلش نباشند. به دولت ها راحت می شود زور گفت. دولت هایي كه متكي به مردمشان نیستند، مجبورند به حرف آمریكا بیایند، به حرف آمریكا بروند. یك روز آمریكا یك نفر را نصب می كند، یك روز حمایت می كند، یك روز هم حمایت را برمیدارد، مجبور است برود. وقتي هم كه رفت، دیگر محل سگ هم بهش نمی گذارند، مي‌بینید دیگر.

قبل از او هم محمدرضا بود، اندكي قبل از او هم بن‌علي تونس بود. وقتي كه دولت ها متكي به مردم نباشند، این است. وقتي مردم آمدند توي صحنه، مردم فهمیدند، مردم احساس كردند، مردم تصمیم گرفتند، آن وقت دیگر قدرت ها هیچ كار نمی توانند بكنند. این اتفاق، امروز در مصر افتاده است. تا مردم در صحنه هستند، دیگر نمی توانند هیچ حركتي بكنند، كاري بكنند.

البته امروز آمریكائي‌ها درصددند كه بلكه بتوانند در مصر سر مردم را كلاه بگذارند، آنها را منصرف كنند، با یك دستاوردهاي جزئي و ابتدائي آنها را قانع كنند، آنها را برگردانند به خانه‌هاي خودشان كه دیگر در صحنه نباشند.

بعید است چنین ترفندي به نتیجه برسد. وقتي مردم بیدار شدند، قدرت خود را احساس كردند، توانائي تأثیرگذاري را احساس كردند، دیگر فایده‌اي ندارد، مردم مي‌آیند داخل میدان و اهداف عالي را اگر براي آنها ترسیم شود، دنبال می كنند و ان‌شاءاللّه به آن اهداف می رسند.

ما نتیجه و ثمره شیرین مقاومت ملت عظیممان را داریم مشاهده می كنیم و آن عبارت است از صلابت چهره‌ ایران اسلامي، عزت ایران اسلامي، تأثیرگذاري ایران اسلامي در حوادث گوناگون، در منطقه و حتي بیرون از این منطقه.

احساس می كنیم كه ایمان و اسلام به ما عزت داد، به ما پیشرفت داد، ما را به سمت آرمان هایمان نزدیك كرد. هرچه ایمانمان را تقویت كنیم، هرچه تحقق اسلام را در جامعه و ارزشهاي اسلامي را در بین خودمان بیشتر كنیم، این عزت بیشتر خواهد شد، این پیشرفت بیشتر خواهد شد و زندگي مادي و معنوي اصلاح خواهد شد و این به همت جوانان، به همت مردم، به ایمان مردم بستگي دارد و خوشبختانه انسان این را مشاهده می كند.

انسان مي‌بیند در زن و مرد ما، پیر و جوان ما، در بخش هاي مختلف این كشور، در اقوام گوناگون، این عزم و اراده هست و ان‌شاءاللَّه خواهد بود و ان‌شاءاللَّه شما جوانها خواهید دید آن دوراني را كه ایران به بركت اسلام و به بركت قرآن بتواند در اوج و در قله‌ي عظمت بدرخشد.

* از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی( بیست و هفتم بهمن1389)

فراهنگ**1003**1588



:: برچسب‌ها: باغ وحش , نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی فدراسیون تنیس، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های كشور كه روز دوشنبه در زمین های تنیس مجموعه ورزشی المپیك كیش برگزار شد،نتایج زیر به دست آمد:

****سیمین سپاهان اصفهان – جهان ماكارون

انفرادی اول: انور رحمت (سیمین سپاهان اصفهان) وجرج بالاژ (جهان ماكارون)

ست اول:6 بر صفر جرج بالاژ (جهان ماكارون)

ست دوم: 6 بر صفر جرج بالاژ (جهان ماكارون)

انفرادی دوم :فرشاد طلاور (سیمین سپاهان اصفهان)و صابر رستم پور (جهان ماكارون)

ست اول:6 بر 1 فرشاد طلاور (سیمین سپاهان اصفهان)

ست دوم:7 بر 6صابر رستم پور (جهان ماكارون)

ست سوم :6 بر 3فرشاد طلاور (سیمین سپاهان اصفهان)

دیدارهای دونفره:فرشاد طلاور و انور رحمت (سیمین سپاهان اصفهان)جرج بالاژ و صابر رستم پور (جهان ماكارون)

ست اول:6 بر 1 جهان ماكارون

ست دوم:6 بر 3جهان ماكارون

نتیجه كلی 2: بر یك جهان ماكارون

***البرز گاز كیش –صبا طب شیراز(الف)

انفرادی اول: امید سوری (البرز گاز كیش )واشكان دبیری (صبا طب شیراز )

ست اول:6 بر 4 امید سوری (البرز گاز كیش )

ست دوم:6 بر 1اشكان دبیری (صبا طب شیراز )

ست سوم:6 بر صفر اشكان دبیری (صبا طب شیراز )

انفرادی دوم: امیر سهیل محسنی (البرز گاز كیش )و محسن دهقانی (صبا طب شیراز )

ست اول:6 بر صفر امیر سهیل محسنی (البرز گاز كیش )

ست دوم:6 بر 1امیر سهیل محسنی (البرز گاز كیش )

دیدارهای دونفره :امید سوری وامیر سهیل محسنی (البرز گاز كیش )و اشكان دبیری و محسن دهقانی (صبا طب شیراز )

ست اول:7 بر 6 البرز گاز كیش

ست دوم:7 بر 6 صبا طب شیراز

ست سوم :10 بر 7 البرز گاز كیش

نتیجه كلی :2 بر یك البرز گاز كیش

امروز در آخرین روز برگزاری این دیدارها و در مرحله فینال از ساعت 9 صبح جهان ماكارون تهران به مصاف البرز گاز كیش خواهد رفت.ك/3

1234



:: برچسب‌ها: زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، این جشنواره در 2 بخش تكنوازی و گروه نوازی برگزار می شود كه علاوه بر 6 گروه شركت كننده در آن، 14 هنرمند تكنواز نیز به اجرای برنامه می پردازند.

این هنرمندان كه با سازهای 'دوتار، 'دوتار تركمنی' و 'قشمه' هنرنمایی خواهند كرد، از میان برگزیدگان مرحله شهرستانی جشنواره موسیقی مقامی در 7 شهرستان استان خراسان شمالی انتخاب شده اند.

گروه موسیقی'هرای' به سرپرستی رحیم رضایی از شهرستان بجنورد، گروه 'جولان'به سرپرستی موسی الرضا ولی نژاد و گروه 'ارمان' به سرپرستی اصغر كارگر فلاح از شیروان، گروه'درنا' به سرپرستی رسول زنبیل باف، گروه 'نغمه های داوودی' به سرپرستی داوود ولی نژاد از اسفراین و گروه 'شادمهر' به سرپرستی ابراهیم شادمهر از مانه و سملقان در این دوره جشنواره به اجرای برنامه می پردازند.

موسیقی شمال خراسان یكی از غنی ترین انواع موسیقی نواحی ایران را داراست كه برپایه آداب و رسوم و فرهنگ باستانی این سرزمین استوار است و برگزاری جشنواره هایی از این دست می تواند به زنده نگاه داشتن این داشته های منحصر بفرد كمك كند.

فراهنگ ** 9252**1588



:: برچسب‌ها: شب , شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، روزنامه 'مردم' روز سه شنبه در گزارشی با اشاره به تحولات منطقه افزود: وتوی قطعنامه ضد سوری غرب در شورای امنیت از سوی چین و روسیه باعث خشم واشنگتن شده است.

این روزنامه با اشاره به اظهارات اخیر ' هیلاری كلینتون ' وزیر خارجه آمریكا درباره سوریه، خاطر نشان كرد كه ظاهرا غربی ها قصد دارند بدون توجه به قوانین سازمان ملل به شكل یك جانبه علیه سوریه اقدام كنند.

به نوشته مردم ، چین و روسیه در چارچوب سازمان ملل و به دلیل اختلاف های فراوان، قطعنامه علیه سوریه را وتو كردند تا دنیا بار دیگر شاهد فاجعه ای چون جنگ آمریكا علیه عراق نباشد.

این روزنامه تصریح كرد: آمریكا و اروپا ارزش هایی را برای خود تعریف كرده اند كه ابزاری برای آنها به منظور اجرای سیاست های توسعه طلبانه در جهان است.

ارگان حزب حاكم چین با تاكید براینكه از لحاظ ارزشی غرب در حال فاصله گرفتن با كشورهای در حال توسعه است ، افزود: آمریكا با قدرت نظامی و ذهنیت جنگ سرد عراق را مورد حمله قرار داد اما امروز درگیر بحران های مالی و اقتصادی است و نیروی نظامی دیگر دردی از دردهای آمریكا را دوا نمی كند.

روزنامه مردم در ادامه نوشت: غرب با سوء استفاده از موج بیداری در كشورهای اسلامی می خواهد به تنش ها و ناآرامی ها دامن بزند و از نیروی نظامی برای مقابله با هر كسی استفاده كند كه مانع این تنش ها است.

پر شمارگان ترین روزنامه چاپ پكن ضمن هشدار به آمریكا و تاكید براینكه این دوران با زمان جنگ جهانی دوم تفاوت دارد، تصریح كرد: اقتصاد غرب دیگر به این آنان اجازه نمی دهد راهبردهایی جنگ طلبانه را عملی كنند.

روزنامه مردم افزود: شاید آمریكا در برخی از كشورها حتی موفق به تغییر دولت شود، اما حكومت های جدیدی كه روی كار می آیند دست ساز غرب نخواهند بود و به ارزش های غربی پایبندی نخواهند داشت.

آساق ** 275 ** 2100



:: برچسب‌ها: ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

سردار سرتیپ دوم پاسدار ' علی شالیكار ' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات والفجر هشت با هدف كوتاه كردن دست رژیم متجاوز عراق در آب های خلیج فارس توسط دلیرمردان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شبه جزیره فاو آغاز شد.

وی اظهار داشت: در این عملیات غرور آفرین شهر بندری فاو در خاك عراق و وسعت قابل توجهی از این منطقه به تصرف رزمندگان اسلام درآمد.

او افزود : پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات والفجر هشت ، تاثیر منفی فراوانی بر ارتش عراق گذاشت و تمامی معادلات نظامی دشمن را به نفع نظام اسلامی تغییر داد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای عملیاتی غدیر شمال كشور گفت: در این عملیات ارتباط مستقیم دریایی عراق با خلیج فارس قطع شد و رزمندگان اسلام به شهر بصره و همچنین مرز عراق با كویت نزدیك شدند.

سرتیپ دوم پاسدار شالیكار افزود: در عملیات والفجر هشت علاوه بر تاكتیك های جدید به كار گرفته شده از سوی رزمندگان اسلام، منطقه علمیاتی از موقعیت جغرافیایی و سوق الجیشی خاصی برخوردار بود ، بگونه ای كه عبور سپاهیان اسلام از رود اروند باعث حیرت تمام كارشناسان نظامی شد.

وی گفت : بازتاب پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات والفجر هشت به حدی بود كه چند روز پس از آن، شورای امنیت به درخواست عراق و سایر اعضای گروه هفت نفره اتحادیه عرب تشكیل جلسه داد.

او افزود: بازتاب پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات والفجر هشت و 9 در رسانه های ارتباط جمعی جهان به حدی بود كه همگان ضمن اعتراف به توانایی های نیروهای ایرانی ، به ضعف توان نظامی و روانی ارتش عراق اعتراف كردند. ك/3

2501/1654/508



:: برچسب‌ها: دوچرخه , جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا از سایت رسمی باشگاه استقلال تهران، آبی پوشان پایتخت كه عصر دیروز (دوشنبه) به مصاف سایپا رفتند با نظر كادر فنی تیم امروز را به استراحت می پردازند.

همچنین در حالی كه قرار بود تیم استقلال تهران برای رویارویی با تیم ذوب ‌آهن اصفهان در مرحله حذفی رقابت‌ های لیگ قهرمانان آسیا از فردا (چهارشنبه )به اردو برود، با اعلام كادر فنی‌، تغییری در این برنامه صورت گرفت.

براین اساس، بازیكنان تیم استقلال از ساعت 12 ظهر پنجشنبه برای حضور در این بازی به اردو خواهند رفت.

تیم فوتبال استقلال تهران كه دیروز (دوشنبه) در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه های ایران با تساوی 2 بر 2 مقابل تیم سایپا البرز متوقف شده است، ساعت 17 و 15 دقیقه روز جمعه 21 بهمن ماه در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

7537



:: برچسب‌ها: شیکاگو , کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری محلی، 'كرامت علی' سخنگوی تیم امداد و نجات پس از وقوع این حادثه اعلام كرده بود كه در این انفجار بخشهای زیادی از ساختمان سه طبقه این كارخانه تخریب شد و در حدود 60 كارگر در زمان وقوع حادثه مشغول كار بودند.

وی افزوده بود بسیاری از قربانیان از بین كارگران زن این كارخانه بوده اند.

به گفته برخی مقامات كارخانه و شاھدان عینی، انفجار سیلندر گاز ممكن است باعث حادثه و تخریب ساختمان كارخانه شدہ باشد ولی منابع رسمی تاكنون علت اصلی را مشخص نكرده اند.

كرامت علی پیشتر اعلام كردہ بود جسد 11 قربانی از زیر آوار توسط امدادگران خارج شده و چندین زخمی این حادثه نیز به بیمارستان منتقل شده اند.

با این وجود شبكه ھای خبری پاكستان امروز اعلام كردند: دست كم اجساد 18 تن از قربانیان این حادثه تاكنون از زیر آوار خارج شدہ و به بیمارستان 'جناح' شھر لاھور منتقل شدہ است.

این كارخانه سازنده داروهای دامپزشكی است و در ابتدای جاده لاهور به مولتان قرار دارد.

نیروهای پلیس در اوایل این حادثه انفجاری مدیر كارخانه مورد نظر را بازداشت كردند و حال محل حادثه را برای بررسی علت آن زیر نظر دارند.

'احد چیمه' افسر ھماھنگ كنندہ منطقه لاھور در گفت وگو با خبرنگاران گفت: مسوولان بھداشتی شھر لاھور تاكنون سه بار كارخانه را به دلیل غیر استاندارد بودن پلمب كردہ بودند ولی متولیان این كارخانه در اقدامی غیر قانونی آن را بازگشودند.

'شھباز شریف' سروزیر ایالت پنجاب پاكستان ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان با دستور فوری بررسی علل انفجار در كارخانه داروسازی، از مسوولان مربوط خواست تا عوامل این حادثه را ھر چه زودتر بازداشت كرده و بررسی های لازم صورت پذیرد.

آساق ** 1095**1479



:: برچسب‌ها: آب , بهار , فرمت مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

گولیت گفت:هفته گذشته یك نفر از من پرسید ممكن است اتحادیه فوتبال انگلیس جان تری را معلق كند. من به او گفتم: من هلندی هستم . امیدوارم این كار را بكنند چون ما می خواهیم قهرمان اروپا شویم.

زمانی كه تری یك بازیكن جوان در چلسی بود ؛ گولیت هدایت آن تیم را به عهده داشت.

وی گفت: من جان را بسیار خوب می شناسم. فكر می كنم مردی بسیار خوب است. امیدوارم همه چیز به خوبی برای او حل و فصل شود.

اسطوره فوتبال هلند گفت: من یك هلندی هستم. قدرت استدلال در میان ما هلندی ها قوی است. به نظرم، ما بیشتر و بهتر از دیگران درباره مسائل فكر می كنیم. اگر به یك هلندی بگویید ' برو كنار' از شما خواهد پرسید' چرا؟'. آنگاه اگر مشكلی باشد و شما نتوانید درباره آن صحبت كنید برای شما به منزله سرطان و یك دردسر بزرگ خواهد بود.

گولیت معتقد است مخالفت ' فابیو كاپلو' با تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس درباره 'جان تری' تهدیدی برای سرمربیگری او در تیم ملی آن كشور محسوب نمی شود.

سرمربی اسبق چلسی فاش كرد كه روز شنبه گفت و گویی با كاپلو داشته و هیچ نگرانی در سرمربی ایتالیایی تیم ملی انگلیس نسبت به آینده حرفه خود مشاهده نكرده است.

تردید ها نسبت به آینده حضور كاپلو در تیم ملی انگلیس هنگامی قوت گرفت كه او گفت به طور كامل با تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس و گرفتن بازوبند كاپیتانی از جان تری مخالف است.

گولیت كه در زمان بازی در آ ث میلان با كاپلو دوست بود در پاسخ به این سوال كه آیا ممكن است كاپلو از تیم ملی انگلیس كنار بكشد ، گفت: هرگز، هرگز. او می خواهد كار خود در جام ملت های اروپا انجام دهد.

وی افزود: من او را دیروز دیدم و اصلا احساس نكردم كه بابت موضوعی نگران باشد. كاپلو مردی است كه دوست ندارد دیگران به او بگویند چه كار بكند و چه كار نكند.

سرمربی اسبق چلسی گفت: او فقط می خواهد قوی ترین تیم را داشته باشد و فكر می كنم برای بیان آن انتقادها دلایلی دارد. اتحادیه فوتبال انگلیس باید با كاپلو مذاكره كند.

تری هفته گذشته با تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس از كاپیتانی تیم ملی خلع شد و دلیل آن هم اتهام توهین نژادپرستانه به ' آنتون فردیناند' مدافع كویینز پارك رنجرز بود.

'مارسل دسایی' ملی پوش سابق فرانسه هم معتقد است محكوم كردم جان تری بیش از هرچیز به سود فرانسه رقیب انگلیس در رقابت های یورو 2012 خواهد بود.

وی گفت: من فرانسوی هستم و اگر شما در تیم ملی خودو با رسانه ها مشكل داشته باشید سعی خواهیم كرد از آن حداكثر استفاده را به نفع خود بكنیم.

دسایی گرفتن بازوبند كاپیتانی از تری را ' واكنشی بیش از حد' توصیف كرد و گفت: به نظر باید كاپلو پشت بازیكن خود بایستد چون تری ذاتا یك رهبر است.

دسایی در عین حال از برخوردی كه با فردیناند و اورا شده و اتهام های نژادپرستانه به آنها انتقاد كرد و گفت:وقتی دیدم هواداران چلسی آن طور با فردیناند رفتار می كنند؛ نتوانستم دلیل كارشان را بفهمم. در مورد اورا هم همین طور .

1553



:: برچسب‌ها: عروسی , پرندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()