نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، در این مراسم كه در حاشیه برگزاری نخستین همایش بین المللی عفاف و حجاب در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، علاوه بر وزیر ارشاد و سردار' محمد رضا نقدی' رئیس سازمان بسیج مستضعفان، آیت الله تسخیری رئیس كنفرانس وحدت اسلامی، لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی و همسر و مادر شهید احمدی روشن نیز حضور داشتند.

مروه شربینی از مروجان عفاف و حجاب بود كه در این راه به شهادت رسید.

اولین همایش بین‌المللی تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب عصر دوشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،آیت الله مهدوی كنی ، آیت الله تسخیری،سردار نقدی ،لاله افتخاری(نماینده مجلس) همسر و مادر شهید مصطفی احمدی روشن و جمع كثیری از میهمانان خارجی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

فراهنگ ** 1355** 1574



:: برچسب‌ها: خورشید ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، 'آناتولی آنتونف' كه در چندین دور مذاكرات در باره قرارداد جدید كاهش تسلیحات راهبردی موسوم به 'استارت-2' با آمریكا شركت كرده است، در گفت و گو با روزنامه 'كامرسانت' گفت: با توجه به انتشار سلاح های هسته ای در جهان در آینده مجبور خواهیم بود تسلیحات هسته ای كشورمان را به جای كاهش، افزایش دهیم.

معاون وزیر دفاع روسیه خاطرنشان كرد: بر این باوریم كه در زمان حاضر با چالش های جدیدی در عرصه انتشار تسلیحات هسته ای و موشكی مواجه هستیم.

وی افزود: با توجه به تحولات خاورمیانه و بی ثباتی حاكم در این منطقه، راهبردی در دكترین نظامی روسیه در موارد جداگانه ای استفاده از سلاح هسته ای پیش بینی شده است.

معاون وزیر دفاع روسیه از جمله تهدیدات پیش روی كشورش به امنیت موشكی اروپا و تلاش آمریكا برای استقرار سامانه پدافند موشكی خود در این قاره اشاره كرد.

وی ادامه داد: آمریكا به افزایش توانمندی پدافند موشكی خود در اروپا و سایر مناطق جهان ادامه می دهد و بخش اروپایی سامانه موشكی آمریكا به معنای تلاش برای تغییر موازنه راهبردی در اروپا می باشد.

آنتونف گفت: پس از پایان جنگ سرد شاهد هستیم كه تسلیحات راهبردی آمریكا در نزدیكی مرزهای روسیه مستقر می شوند.

مقام ارشد نظامی روس خاطرنشان كرد: سران روسیه تلاش می كنند تا روابط با دیگر كشورها را بر اساس اصول اعتماد و احترام متقابل و توسعه مشاركت بنا كنند، اما سپر هسته ای روسیه باید همواره برای دفع خطرات احتمالی از طرف كشورهای ثالث آماده باشد.

آنتونف گفت: سخن گفتن از جهان عاری از سلاح هسته ای زودهنگام است و مجهز شدن به تسلیحات هسته ای به عنوان سلاح بازدارنده یك ضرورت می باشد.

اروپام/2242**518 ** 1574



:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، در این پیام كه توسط 'مریم ورز دار' جانشین سازمان بسیج جامعه زنان كشور در همایش بین المللی تجلیل از طلایه داران عفاف و حجاب قرائت شد آمده است: حقیقت این است كه خداوند برای حیات طیبه بشری خانواده را بر مبنای عواطف انسانی و محوریت زندگی عفیفانه، شاخص احراز نیمی از دین معرفی كرد و خانواده را محلی برای تعدیل غرایز انسانی قرار داد.

در ادامه این پیام آمده است: درحالی كه در برابر این غریزه نیرومند و سركش در دنیای امروز دو برخورد می شود؛‌ یكی برخورد اباحی گری و رهاساختن مطلق آن در غرب كه مجبورند هزینه های سنگینی برای آن بپردازند.

این مرجع تقلید در پیام خود آورده است : انواع بیماری های صعب العلاج، متلاشی شدن خانواده ها، فرزندان بی سرپرست و فرزندان نامشروع كه در بسیاری از حوادث دردناك اجتماعی شریك و سهیم هستند وانواع جنایات و از میان رفتن صمیمیت در خانواده ها از پیامدهای این برخورد است.

در ادامه پیام آیت الله مكارم شیرازی آمده است: دین مقدس اسلام این غریزه را در كانال صحیح و مطمئنی با برنامه های حساب شده هدایت می كند و نتیجه آن قداست جامعه، خوشبختی زوج ها و فرزندان و دوری از بسیاری از حوادث تلخ است.

این مرجع تقیلد در پیام خود حجاب را به عنوان یكی از برنامه‌های الهی دانست و گفت: حجاب یكی از برنامه های الهی است كه رعایت آن كمك بسیار موثری در آرامش جامعه و نجات آن از انواع آلودگی ها دارد و هرقدر برای آن سرمایه گذاری كنید بجاست علاوه بر این، امروز حجاب به عنوان یك سمبل اسلامی در همه جا شناخته شده و مسلمانان را با حجاب می شناسند و به همین دلیل دشمنان اصرار در مبارزه با آن دارند.

اولین همایش بین‌المللی تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب عصر دوشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،آیت الله مهدوی كنی ، آیت الله تسخیری،سردار نقدی ،لاله افتخاری(نماینده مجلس) همسر و مادر شهید مصطفی احمدی روشن و جمع كثیری از میهمانان خارجی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

فراهنگ ** 1355 ** 1574



:: برچسب‌ها: د ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ماه ژانویه، شمار کشته شدگان را ۵۴۰۰ نفر گزارش کرد

براساس گزارش های دریافتی آمریکا سفارتخانه اش را در سوریه تعطیل کرده و تمامی کارکنانش را از دمشق، پایتخت این کشور خارج کرده است.

در همین رابطه وزارت خارجه آمریکا گفته است به دلیل آن که مقامات سوری نتوانستند به نگرانی های امنیتی آمریکا پاسخ مناسبی بدهند، از این رو این کشور تمامی فعالیت های سفارتخانه اش را در سوریه به حال تعلیق در آورده است.

گزارش ها همچنین از خروج جان فورد، سفیر آمریکا از سوریه حکایت دارد.

به گفته خبرنگاران این تصمیم آمریکا که با هدف منزوی کردن بیشتر سوریه انجام شده، در حالی صورت گرفته که چین و روسیه قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل در باره سوریه را وتو کردند.

بریتانیا هم به نشانه اعتراض با سیاست های سرکوبگرانه بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه، سفیرش را برای مشورت از این کشور فراخوانده است.

ویلیام هیگ، وزیر خارجه بریتانیا هم ضمن انتقاد شدید از روسیه و چین به خاطر وتو کردن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، گفته است که این اقدام آنها به معنای خیانت به مردم سوریه است.

وزارت خارجه بریتانیا همچنین سفیر سوریه در این کشور را در اعتراض به خشونت علیه معترضان احضار کرده است.

در همین حال قرار است سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه فردا سه شنبه هیجدهم بهمن ماه (هفتم فوریه) در راس هیاتی برای گفتگو و مذاکره با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه به این کشور سفر کند.

آقای لاوروف در حمایت از اقدام روسیه مبنی بر وتوی قطعنامه اخیر شورای امنیت در باره سوریه گفته است که او خواستار به تاخیر افتادن رای گیری در شورای امنیت سازمان ملل متحد تا زمان دیدار او از سوریه و ارزیابی شرایط شده بود.

از سوی دیگر وزارت خارجه چین با اشاره به اختلافات زیاد دربین اعضای شورای امنیت سازمان ملل در مورد اوضاع سوریه گفته است در صورت تصویب قطعنامه اخیر شورای امنیت ، شرایط در سوریه پیچیده تر می شد.

این در حالی است که حملات ارتش سوریه و آتشباری به نقاط مسکونی شهر حمص شدت گرفته است.

روز دوشنبه، ۱۷ بهمن (۶ فوریه)، خبرگزاری های بین المللی گزارش کردند که حملات سنگین واحدهای ارتش سوریه به نقاط مسکونی شهر حمص، از مراکز اصلی مخالفت با حکومت سوریه، به شدت ادامه دارد و به خصوص این نقاط در فواصل زمانی کوتاه هدف اصابت گلوله خمپاره قرار می گیرند.

برخی از ساکنان حمص گفته اند که واحدهای توپخانه ارتش سوریه در حوالی شهر مستقر شده اند که این نگرانی را در پی آورده که ممکن است ارتش این کشور در صدد باشد این شهر را هدف آتشباری سنگین تر قرار دهد.

به گزارش گروه ناظران حقوق بشر سوریه، عملیات ارتش علیه معترضان طی چند روز اخیر چند صد کشته برجای گذاشته و تنها در طول روز یکشنبه، حدود سی نفر جان خود را از دست داده و شمار نامعلومی زخمی شدند.

شرایط در سوریه به خصوص در شهر حمص، که زیر آتش سنگین واحدهای نظامی و تک تیراندازان ارتش قرار دارد، بحرانی توصیف شده و ساکنان شهر گفته اند که از بیم حمله نفرات ارتش، شبانه به دفن اجساد قربانیان این حملات مبادرت می کنند.

کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ماه ژانویه، شمار کشته شدگان را ۵۴۰۰ نفر گزارش کرد اما از آن زمان به بعد، به دلیل دشواری در تایید شمار تلفات، از انتشار ارقام جدید خودداری ورزیده است.

چین و روسیه از وتو کردن قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد دفاع کردند

در مقابل، دولت سوریه گفته است که در این مدت حدود دو هزار تن از نظامیان و ماموران امنیتی "توسط گروههای مسلح و تروریست ها" کشته شده اند.

مخالفت با قطعنامه شورای امنیت و موقعیت روسیه و چین

روز شنبه ( پنجم فوریه)، پیش نویس قطعنامه مورد نظر اتحادیه عرب برای خاتمه بحران سیاسی سوریه در شورای امنیت سازمان ملل متحد به رای گذاشته شد و از میان پانزده عضو شورا، دو کشور چین و روسیه، که دارای حق وتو هستند، به این قطعنامه رای منفی دادند.

در پیش نویس این قطعنامه، که از حمایت کشورهای غربی و سایر اعضای شورا برخوردار بود، از بشار اسد خواسته شده بود تا اختیارات خود را به معاون رئیس جمهوری تفویض کند تا به این ترتیب، زمینه تشکیل دولت وحدت ملی و برگزاری انتخابات آزاد در سوریه فراهم شود.

روسیه و چین شرط کنار رفتن بشار اسد و برگزاری انتخابات توسط دولت وحدت ملی را به منزله تلاش برای تغییر رژیم در سوریه عنوان کردند و گفتند که این قطعنامه حاوی محکومیت عملیات مخالفان حکومت نیز نبوده است.



:: برچسب‌ها: لا ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، در این مراسم با نمایش خلاصه ای از سریال مختار نامه، از 35 دوبلور آذری سریال های مختارنامه و یوسف پیامبردر جمهوری آذربایجان تقدیر شد.

رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در باكو در این مراسم گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی علیرغم تحریم و جنگ تحمیلی، ایران در بخش های مختلف صنعتی و هسته ای به پیشرفت های علمی قابل توجهی، دست یافته است.

'ابراهیم نوری' افزود: پس از 33 سال ، ایران هم اكنون در زمینه تولید علوم پزشكی و پایه، هوا و فضا ، تولید چرخه سوخت هسته ای، فناوری های لیزری و سد سازی به پیشرفت های زیادی رسیده است.

وی یادآورشد: ایران درچند سال اخیر درعلوم پایه و پزشكی موفق به كسب رتبه نخست در منطقه شده و هشتمین كشور تولید كننده چرخه سوخت هسته ای در جهان است.

نوری با اشاره به پیشرفت های ایران تصریح كرد: ایران هم اكنون رتبه سوم پیوند استخوان، رتبه دهم جراحی های قلبی، رتبه چهارم علم روباتیك، رتبه پانزدهم نانوتكنولوژی، رتبه سوم علمی در آسیا و رتبه ششم تولید مقالات علمی را در جهان به خود اختصاص داده است.

رایزن فرهنگی كشورمان با بیان اینكه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ساخت فیلم های اخلاقی و معنوی نیز درایران مورد توجه جدی قرار گرفته است، افزود: هم اكنون سالانه بیش از 100 فیلم در ایران تولید می شود و به دستور رییس جمهور اسلامی ایران قرار است تولید فیلم های بلند در ایران به حدود 300 فیلم در سال افزایش یابد.

رییس اتحادیه سینمایی جمهوری آذربایجان نیز در این مراسم گفت: بدون شك توجه به معنویت و اخلاق در تولید فیلم های ایرانی، ماهیت فیلم های ایرانی را جذابتر كرده است.

'ایاز صنایف' افزود: ماهیت های فیلم های ایرانی دنیای جدیدی را در زمینه فیلم سازی در جهان مطرح كرد و جمهوری آذربایجان در زمینه صنعت سینمایی همكاری های خود را با ایران همچنان ادامه خواهد داد.

پس از تقدیر از خدمات دوبلورهای سریال های مختارنامه و یوسف پیامبر 'سلیمان فرض علی اف ' مدیر شركت سینمایی كائنات جمهوری آذربایجان گفت: 33 سال پیش با پیروزی انقلاب اسلامی ایران همه فكر كردند سینمای ایران به آخر خط خود رسیده اما با توسعه صنعت سینمایی در این كشور، امروز شاهد ساخت فیلم ها و سریال های ایرانی پرمحتوا توسط هنرمندان ایرانی هستیم.

وی با اشاره به مراحل دوبلاژ سریال های مختارنامه و یوسف پیامبرتوسط هنرمندان آذری یادآورشد: در آغاز دوبله این دو سریال ایرانی كار بسیار سخت بود اما بتدریج دوبلورهای آذری با عشق وعلاقه خاصی این سریال ها را از زبان فارسی به آذری دوبله كردند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم نمایشگاه عكس و پوستر با مضمون پیشرفت های علمی و صنعتی كشورمان در رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران به مدت دو روز به نمایش در آمد.

خاورم/1108 ** 1574



:: برچسب‌ها: ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'یعقوب ترا اوره' روزدوشنبه در همایش سراسری منادیان وحدت در سنندج افزود: برجسته كردن نكات افتراق موجب شده است تا نقاط اشتراك را نتوانیم، ببینیم.

وی با اشاره به اینكه بزرگان دین و پایه گذاران مذاهب خود منادیان وحدت بوده اند، گفت: حب پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) عامل اشتراك میان مسلمانان است.

وی افزود: اگر دركشور ایران اسلامی صحبت از وحدت بین شیعه و سنی مطرح است در كشورهای ما تلاش برای ایجاد وحدت و یكپارچگی مسلمانان مذاهب مختلف دنبال می‌شود.

یكی از چهره‌های تقریب كشور نیجریه نیز در این همایش گفت: حركت امام خمینی (ره) به مسلمانان روحیه و اتحاد میان آنها را افزایش داد.

'حسن مومن' تنها راه حل مشكلات جوامع اسلامی را وحدت دانست و افزود: دشمنان از ایجاد این وحدت هراس دارند و برای شكل نگرفتن آن تلاش می كنند.

وی با اشاره به اهمیت نماز جماعت در دین اسلام گفت: این امر نشان دهنده برتری جماعت و اتحاد حاصل از آن است.ك/2

570/533



:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس , مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، در این مراسم كه در نخستین همایش بین المللی عفاف و حجاب برگزار شد علاوه بر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمعی از شخصیت ها و مسئولان فرهنگی و كشوری از جمله آیت الله مهدوی كنی رئیس مجلس خبرگان رهبری، آیت الله تسخیری و سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان نیز حضور داشتند.

علاوه بر فعالان عرصه عفاف و حجاب در كشور، از فعالان در عرصه های بین المللی از كشور فرانسه، كوزوو، یونان، آرژانتین، انگلیس، آلبانی و جمعی از فعالان زنان در تونس، یمن و عربستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

نخستین همایش بین المللی عفاف و حجاب عصر دوشنبه با حضور 'سید محمد حسینی' وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی، آیت الله مهدوی كنی رئیس مجلس خبرگان رهبری، آیت الله تسخیری، سردار محمد رضا نقدی، لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی، همسر و مادر شهید مصطفی احمدی روشن و جمع كثیری از میهمانان خارجی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

فراهنگ ** 1355 ** 1574



:: برچسب‌ها: نور , ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

در بیانیه این وزارتخانه كه از سوی خبرگزاری سوریه (سانا) منتشر شد، با تاكید بر این كه وزارت كشور تا زمان برقراری امنیت و ثبات در شهر حمص به پیگیری های خود ادامه خواهد داد، آمده است : گروه های تروریستی امروز در شهر حمص با قتل مردم مرتكب جنایت های ددمنشانه شدند.

وزارت كشور سوریه با اشاره به این كه صدها نفر در جریان اقدامات افراد مسلح نظیر بمب گذاری و منفجر كردن منازل مردم، راهزنی، آدم ربایی و تخریب اموال عمومی و خصوصی كشته شدند ، افزود : با وجود درخواست های متعدد مردمی برای ورود ارتش و نیروهای امنیتی دولت همچنان خویشتنداری را در پیش گرفته و فرصت های زیادی به این افراد برای بازگشت داد ولی آنان قبول نكرده و بر عكس بر دامنه اقدامات خود افزوده و آن را گسترش دادند.

این وزارتخانه با تاكید بر این كه افراد مسلح این اقدامات را با تحریك مفتضحانه غرب انجام دادند ، تصریح كرد: گسترش فعالیت های این افراد طرف های ذیربط در سوریه و دستگاه های امنیتی را وادار به دخالت و برخورد با آنان برای بازگرداندن امنیت و ثبات به تمام نقاط استان حمص كرد.

وزارت كشور سوریه افزود : نیروهای نظامی و امنیتی در همین راستا صبح امروز (دوشنبه) با افراد مسلح در این مناطق درگیر كه در نتیجه آن شش نفر از نیروهای سوری كشته و 11 نفر مجروح شدند و ده ها تن از تروریست ها نیز به قتل رسیدند.

در ادامه بیانیه این وزاتخانه با اشاره به اینكه در جریان این عملیات شماری از افراد مسلح نیز دستگیر شدند و عده ای نیز خود را تسلیم كردند، آمده است: مقادیر زیادی سلاح و مهمات نیز در این عملیات از افراد مسلح كشف و ضبط شد.

خاورم**ا.ا**1436 ** 1574



:: برچسب‌ها: آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان این همایش از 11 نفر از خادمان استان كردستان و صاحب 12 مقاله برگزیده با اعطای هدایایی تجلیل شد.

170 مقاله از استان های كشور به دبیرخانه سومین همایش سراسری منادیان وحدت در سنندج ارسال شده بود كه از میان آنها 12 مقاله برگزیده شدند.

از این تعداد 52 اثر از كردستان، 23 اثر از كهكیلویه و بویر احمد، 21 اثر از آذربایجان غربی، 14 اثر از یزد و 60 اثر دیگر نیز از سایر استان های كشور به دبیرخانه همایش ارسال شده بود.

مدیركل تبلیغات اسلامی استان كردستان در رابطه با ضرورت این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: هفته وحدت كه دستاورد مهم انقلاب اسلامی است در واقع بزرگداشت اسلام و قرآن است.

حجت الاسلام 'مسعود صفی یاری' افزود: تقارن هفته وحدت با میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام صادق(ع) كه محور فرق و مذاهب اسلامی است، می تواند ارادتی به این دو بزرگوار باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینكه رهبرمعظم انقلاب، كردستان را استانی فرهنگی نامیدند، این همایش سعی درتقویت و بروز رسانی فضای فرهنگی استان می كند.ك/3

570/533



:: برچسب‌ها: گل , نیویورک , مکزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا از مركز خبر حوزه، این مرجع روز دوشنبه در دیدار با مسئولان حراست دستگاه‌های دولتی، حضور مردم درصحنه را بهترین راه مقابله با دشمنان دانست و افزود:‌ نظام اسلامی و مردمی ایران نیازی به بمب هسته‌ای ندارد، بنابراین تهمت هایی كه به ما زده می‌شود، پوچ و بیهوده است.

وی با بیان اینكه انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده و لازم است با قدرت و دقت از آن پاسداری كرد، تاكید كرد: بهترین راه پاسداری از نظام اسلامی، راضی نگه داشتن مردم است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر فراهم سازی و مشاركت حداكثری مردم در این انتخابات تاكید كرد.

این مرجع با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب درنماز جمعه اخیر تهران، با بیان اینكه چالش میان حق و باطل همیشگی است، گفت: بعد از سخنان رهبری مبنی بر اینكه ما از حركتهای علیه اسراییل غاصب حمایت می‌كنیم، 'اوباما' به صراحت اعلام كرد كه ما از اسراییل با تمام توان حمایت می كنیم.

وی در ادامه تصریح كرد: این مجادله آشكار میان حق و باطل است.

این مرجع تقلید به نقش مردم درمقابله با استكبار، صهیونیسم و منافقان اشاره كرد و افزود: مردم به رهبری امام خمینی(ره) انقلاب را به پیروزی رساندند و درهشت سال جنگ تحمیلی و پس از آن همواره پشتیبان آن بودند.

/7404/ 380/



:: برچسب‌ها: فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()