نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، 'اصغر شرفی' شامگاه دوشنبه پس از دیدار تیم های فوتبال مس سرچشمه كرمان و ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اضافه كرد:‌ شاید همه پیش از این دیدار فكر می كردند، با توجه به سابقه تیم ذوب آهن و شرایط تیم ما در جدول، امروز شكست خورده این دیدار باشیم.

وی ادامه داد: عده ای گمان می كردند كه مس سرچشمه در این دیدار با 10 بازیكن محروم و مصدوم، زنگ تفریح تیم ذوب آهن باشد كه اینگونه نبود و حتی می توانستیم در این دیدار به گل نیز برسیم.

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه كرمان اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان تیم بسیار خوبی است و در رقابت های لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا خوب نشان داده است.

شرفی بیان كرد: بازیكنان این تیم سال هاست در كنار یكدیگر بازی می كنند و از هماهنگی و همدلی ویژه ای برخوردارند.

وی گفت: تیم ما در دیدار با ذوب آهن، عاقلانه، منطقی و به دور از احساس بازی كرد و نسبت به این حریف اصفهانی شناخت لازم را داشتیم.

شرفی افزود: تیم مس سرچشمه كرمان در دیدار با صبای قم نیز از پیش باخته نبود و اخراج بازیكنان باعث شد، شیرازه تیم ما از هم بپاشد و نتیجه را واگذار كردیم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال مس سرچشمه كرمان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با نتیجه مساوی بدون گل مقابل تیم ذوب آهن اصفهان متوقف شد.ك/2

7443/8154

1589



:: برچسب‌ها: قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، نیمه نخست این دیدار كه ساعت 17 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شده است، با تنها گل 'امین منوچهری' در دقیقه 33 برای تیم فوتبال سایپا به پایان رسید.

در دقیقه 37 ضربه 'امین منوچهری' از پشت محوطه جریمه استقلال تهران با واكنش مناسب 'سیدمهدی رحمتی' سنگربان آبی پوشان پایتخت دفع شد.

شاگردان 'پرویز مظلومی' در تیم فوتبال استقلال تهران كه در دیدار قبلی خود در لیگ برتر باشگاه های ایران، هفتاد و چهارمین شهرآورد پایتخت را به تیم پرسپولیس واگذار كردند، در دیدار امروز مقابل سایپا روحیه مطلوبی ندارند.

قضاوت این مسابقه بر عهده 'سیداحمد صالحی' و كمك های 'سعید علی نژادیان' و 'علی میرزابیگی' است.

تیم فوتبال استقلال تهران تا پیش از این دیدار با 46 امتیاز و تفاضل گل كمتر نسبت به تیم فولاد مباركه سپاهان اصفهان در مكان دوم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های ایران قرار دارد و تیم سایپای البرز با 30 امتیاز در رده نهم است.

7537 / 1589



:: برچسب‌ها: سقوط , شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و سایپای البرز، با حضور سه هزار هوادار استقلالی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

میشاییل هنكه، مجتبی جباری، علی نظری جویباری و رضا رجبی از جایگاه ویژه، این بازی را مشاهده كردند.

پیروز قربانی بازیكن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در ابتدای بازی به سمت نیمكت آبی پوشان نرفت.

هواداران تیم فوتبال استقلال تهران پس از دریافت گل نخست، علیه 'پرویز مظلومی' سرمربی این تیم با كنایه شعار دادند و او را با كنایه در حد سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران دانستند!

هواداران تیم استقلال در پایان نیمه نخست معتقد بودند در صورت شكست در دیدار مقابل استقلال، مظلومی باید از این تیم جدا شود.

9118 / 1589



:: برچسب‌ها: دریا , آیفون , انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، در این دیدار كه عصر امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

هر دو گل تیم سایپا در این دیدار توسط 'امین منوچهری' در دقایق 33 و 54 به ثمر رسید و 'فریدون زندی' در دقایق 58 و 89 برای تیم استقلال گلزنی كرد.

قضاوت این مسابقه بر عهده 'سیداحمد صالحی' و كمك های 'سعید علی نژادیان' و 'علی میرزابیگی' بود.

تیم فوتبال استقلال تهران با تساوی در دیدار امروز 47 امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رده بندی لیگ برتر بازگشت و تیم سایپای البرز با 31 امتیاز از مكان نهم به رده هشتم لیگ برتر صعود كرد.

7537 / 1589



:: برچسب‌ها: موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز دوشنبه خبرنگارگروه فرهنگی ایرنا،'مهدی زاده' در نشست نقد و بررسی فیلم 'یكی می خواد باهات حرف بزنه' عنوان كرد:از اینكه به عنوان یك زن توانستم بعد از فارغ شدن بر سختی ها و با گذشت سال ها ،تهیه كنندگی این فیلم را برعهده بگیرم، خوشحال هستم.

وی ادامه داد:امیدوارم این فیلم كه به موضوع اهدای عضو می پردازد توانسته باشد،حتی به اندازه قطره ای كوچك در دل انسانها تاثیربگذارد.

مهدی زاده گفت:مدت ها برسر سناریوی این كار با كارگردان بر سر تك تك پیام ها و گفت و گو ها بارها و بارها بحث كردیم.

'منوچهرهادی' كارگردان این مجموعه نیز در این مراسم اظهار داشت:من تلاش كردم در قالب تم اصلی فیلم كه به موضوع اهدای عضو می پردازد به مشكلات و زندگی فردی لیلا و مصطفی نیز بپردازم.

وی دربخشی از سخنانش عنوان كرد: از نظر هر كارگردانی فیلمش بهترین ساخته است و به طور قطع من نیز این احساس را دارم اما به طور قطع این فیلم نیز مشكلات و ضعف هایی دارد كه من بابت آن عذرخواهی می كنم.

هادی درباره پایان بندی فیلم عنوان كرد:پیش از این قرار نبود چنین پایان بندی برای آن در نظرگرفته شود،اما پس از مدتی تصمیمم عوض شد و امیدوارم با این پایان بندی به فیلم لطمه نخورده باشد.

كارگردان فیلم 'یكی می خواد باهات حرف بزنه' درباره بازی آنا نعمتی در این فیلم توضیح داد:بخشی از بازی سرد این هنرپیشه به شخصیت وی در فیلم بازمی گردد.در واقع لیلا زنی است كه سالها دختر خود را به تنهایی بزرگ كرده است و سختی های بسیار كشیده است بنابراین نباید زن ضعیفی باشد.

'آنا نعمتی' بازیگر فیلم 'یكی می خواد باهات حرف بزنه' نیز در ارتباط با بازی خود اظهار داشت:بازی من در این نقش بسیار حسی بود و عوامل فیلم به خوبی توانستند در پشت صحنه فضایی برای ارائه این احساس فراهم كنند.

وی عنوان كرد:من تلاش می كنم نقش هایی كه به عهده می گیرم،متفاوت باشد و هیچ كدام مشابه قبلی نباشد.

بازیگر این فیلم اضافه كرد:من در نقش بسیار فرو رفتم و تلاش كردم حس مادری كه فرزند خود را از دست داده به مخاطب منتقل كنم.

وی با بیان اینكه از نقد استقبال می كند،افزود:تلاش می كنم از این به بعد نقش های بیرونی بیشتری بازی كنم.

'حامد ثابت' سازنده موسیقی این فیلم نیز اظهار داشت:اگر چه فیلم بسیار ملودرام بود اما تلاش من و كارگردان این بود كه با ساخت موسیقی سوزناك فیلم به سمت هندی شدن نریم بنابراین از غلظت كار كم كردم.

'شهاب حسینی' و 'حمید رضا پگاه' در این نشست حضور نداشتند.

فیلم 'یكی می خواد باهات حرف بزنه' به نویسندگی و كارگردانی 'منوچهر هادی' در روز پنجم جشنواره فیلم فجر در سانس سوم به نمایش درآمد.

فراهنگ**9173** 1574



:: برچسب‌ها: ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال مس سرچشمه كرمان و ذوب آهن اصفهان، بعدازظهر امروز (دوشنبه)‌ در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران برگزار شد.

دو تیم در پایان 90 دقیقه به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند و امتیازها را بین خود تقسیم كردند.

تیم فوتبال مس سرچشمه كرمان با 18 امتیاز همچنان در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد و یكی از مدعیان اصلی سقوط به لیگ دسته یك است.

9118 / 1589



:: برچسب‌ها: فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos
حمص

ساکنان حمص پرتاب بدون وقفه خمپاره را عامل اصلی کشته و زخمی شدن غیرنظامیان گزارش کرده اند

در حالیکه حملات ارتش سوریه و آتشباری به نقاط مسکونی شهر حمص شدت گرفته، چین از تصمیم به وتوی قطعنامه شورای امنیت برای حل بحران سیاسی در سوریه دفاع کرده است.

روز دوشنبه، ۱۷ بهمن (۶ فوریه)، خبرگزاری های بین المللی گزارش کردند که حملات سنگین واحدهای ارتش سوریه به نقاط مسکونی شهر حمص، از مراکز اصلی مخالفت با حکومت سوریه، به شدت ادامه دارد و به خصوص این نقاط در فواصل زمانی کوتاه هدف اصابت گلوله خمپاره قرار می گیرند.

برخی از ساکنان حمص گفته اند که واحدهای توپخانه ارتش سوریه در حوالی شهر مستقر شده اند که این نگرانی را در پی آورده که ممکن است ارتش این کشور در صدد باشد این شهر را هدف آتشباری سنگین تر قرار دهد.

به گزارش گروه ناظران حقوق بشر سوریه، عملیات ارتش علیه معترضان طی چند روز اخیر چند صد کشته برجای گذاشته و تنها در طول روز یکشنبه، حدود سی نفر جان خود را از دست داده و شمار نامعلومی زخمی شده اند.

شرایط به خصوص در شهر حمص، که زیر آتش سنگین واحدهای نظامی و تک تیراندازان ارتش قرار دارد، بحرانی توصیف شده و ساکنان شهر گفته اند که از بیم حمله نفرات ارتش، شبانه به دفن اجساد قربانیان این حملات مبادرت می کنند.

ساکنان حمص از کمبود امکانات رسیدگی به زخمی ها خبر داده و گفته اند که معدود بیمارستان هایی که مخالفان قادر به استفاده از آنها هستند با کمبود دارو مواجه هستند و کادر درمانی نیز توانایی رسیدگی به شمار قابل توجه زخمی ها را ندارد.

به گفته آنان، بسیاری از قربانیان این حملات کودکانی هستند که در اثر اصابت ترکش خمپاره جان خود را از دست داده و یا به شدت زخمی شده اند.

برخی گزارش ها از تلفات سنگین افراد ارتش سوریه در نتیجه مقاومت مسلحانه نفرات "ارتش آزاد سوریه" نیز حکایت داشته است.

ارتش آزاد سوریه عمدتا از نظامیانی تشکیل یافته که در مخالفت با عملیات ارتش دولتی علیه معترضان، از خدمت فرار کرده و هدف خود را حفاظت از غیرنظامیان در برابر نیروهای مسلح حکومت اعلام داشته اند.

گروه های مدافع حقوق بشر گفته اند که طی یازده ماهی که از آغاز اعتراضات در سوریه می گذرد، تا کنون بیش از هفت هزار نفر از مردم این کشور به دست نیروهای امنیتی کشته شده اند.

کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ماه ژانویه، شمار کشته شدگان را پنجهزار و چهارصد نفر گزارش کرد اما از آن زمان به بعد، به دلیل دشواری در تایید شمار تلفات، از انتشار ارقام جدید خودداری ورزیده است.

شورای امنیت

قطعنامه شورای امنیت شامل کناره گیری اسد به منظور تشکیل دولت وحدت ملی و برگزاری انتخابات آزاد بود

در مقابل، دولت سوریه گفته است که در این مدت حدود دو هزار تن از نظامیان و ماموران امنیتی "به دست دسته های مسلح و تروریست ها" کشته شده اند.

دولت سوریه کشورها و گروه های تندرو خارجی را مسئول اعتراضات یازده ماهه اخیر دانسته و گفته است که عملیات ارتش این کشور علیه معترضان صورت نمی گیرد بلکه هدف از آن، مقابله با گروه های مسلحی است که هم مردم و هم نیروهای امنیتی را هدف حمله قرار می دهند.

بحران سیاسی در سوریه از ماه مارس و با برگزاری تجمع هایی برای درخواست از بشار اسد، رئیس جمهوری، برای اصلاحات سیاسی و مبارزه با فساد در تشکیلات حکومتی آغاز شد.

در آن زمان، برخی از مخالفان و همچنین شماری از کشورهای غربی، از جمله ایالات متحده، از آقای اسد به عنوان یک رهبر اصلاح طلب یاد می کردند و انتظار داشتند وی روند اصلاحات سیاسی و استقرار دموکراسی در سوریه را آغاز کند اما با اعزام واحدهای ارتش برای برخورد با معترضان، شعارهای تظاهرکنندگان به تدریج به برکناری رئیس جمهوری و سقوط حکومت کنونی تغییر یافته است.

مخالفت با قطعنامه شورای امنیت و موقعیت روسیه و چین

روز شنبه، پیش نویس قطعنامه مورد نظر اتحادیه عرب برای خاتمه داده به بحران سیاسی سوریه در شورای امنیت سازمان ملل متحد به رای گذاشته شد و از میان پانزده عضو شورا، دو کشور چین و روسیه، که دارای حق وتو هستند، به این قطعنامه رای منفی دادند.

در پیش نویس این قطعنامه، که از حمایت کشورهای غربی و سایر اعضای شورا برخوردار بود، از بشار اسد خواسته شده بود تا اختیارات خود را به معاون رئیس جمهوری تفویض کند تا به این ترتیب، زمینه تشکیل دولت وحدت ملی و برگزاری انتخابات آزاد در این کشور فراهم شود.

روسیه و چین شرط کنار رفتن بشار اسد و برگزاری انتخابات توسط دولت وحدت ملی را به منزله تلاش برای تغییر رژیم در سوریه عنوان کردند و گفتند که این قطعنامه حاوی محکومیت عملیات مخالفان حکومت نیز نبوده است.

روز دوشنبه، رسانه های دولتی چین با انتشار مطالبی، از تصمیم دولت این کشور در وتوی قطعنامه شورای امنیت دفاع کردند و آن را به نفع مردم سوریه و منطقه خواندند.

پرچمهای سوریه، روسیه و چین در تظاهرات طرفداران اسد

حمایت روسیه و چین از حکومت بشار اسد ممکن است در بلند مدت به زیان این دو کشور تمام شود

روزنامه خلق، ارگان حزب کمونیست حاکم بر چین، در یک سرمقاله تلویحا این نظر را مطرح کرد که تصویب قطعنامه شورای امنیت می توانست به نفع سیاست کشورهای غربی در منطقه تمام شود و به همین دلیل هم روسیه و چین با آن مخالفت کردند.

این روزنامه، که دیدگاه های دولت را منعکس می کند، در عین حال نوشت: "در حالیکه اوضاع سوریه رو به وخامت دارد و بر شمار قربانیان غیرنظامی افزوده می شود، وتوی قطعنامه شورای امنیت به این معنی نیست که چین موافق ادامه این وضعیت دلخراش است."

به گفته سرمقاله نویس روزنامه خلق، با توجه به پیچیدگی بحران سیاسی در سوریه، "ساده انگاری است اگر تصور شود که حمایت از یک طرف قضیه و محکوم کردن طرف دیگر خواهد توانست به تغییرات اساسی منجر شود بلکه می تواند فجایع بیشتری را در پی آورد."

به گفته برخی تحلیلگران، روسیه و چین، که با سوریه روابط نزدیکی دارند، نگران آن بوده اند که روند تحولات خاورمیانه باعث استقرار حکومت هایی شود که، برخلاف حکومت بشار اسد، ناگزیر از اتکای به حمایت سیاسی و اقتصادی این دو کشور نباشند.

به خصوص، تحولات در لیبی، که به سرنگونی یک حکومت نزدیک به چین و روسیه منجر شد و در آن، پیشنهادهای اتحادیه عرب و قطعنامه مصوب شورای امنیت نقشی مهم ایفا کرد، باعث شده است تا دولت های چین و روسیه نسبت به هرگونه اقدام این دو نهاد بین المللی ظنین باشند.

در عین حال، ادامه حمایت از حکومت بشار اسد در سوریه می تواند در بلند مدت نتایج نامطلوبی را برای موقعیت روسیه و چین در منطقه در پی داشته باشد و و در صورت سرنگونی حکومت بشار اسد، دوستی با چین و روسیه برای مردم سوریه و دولت های آینده در آن کشور قابل قبول جلوه نکند.

گزارش شده است که سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، در نظر دارد طی چند روز آینده عازم سوریه شود و با مقامات ارشد آن کشور از جمله بشار اسد دیدار و گفتگو کند و مقامات روسی هدف از این دیدار را تلاش روسیه برای میانجیگری بین دولت و مخالفان در سوریه اعلام کرده اند.

در مقابل، برخی تحلیلگران گفته اند که احتمال دارد با توجه به هزینه سنگین سیاسی که ممکن است حمایت از بشار اسد برای روسیه داشته باشد، ممکن است آقای لاوروف در این سفر بکوشد توانایی رژیم در غلبه بر اعتراضات را مورد ارزیابی قرار دهد.

به گفته آنان، همزمانی تشدید حملات ارتش سوریه علیه مخالفان با وتوی قطعنامه شورای امنیت ممکن است نشانه آن باشد که دولت سوریه می کوشد روسیه و سایر حامیان خود را قانع کند که، ولو از طریق قلع و قمع نظامی مخالفان، قادر به سرکوب معترضان و ادامه حیات خواهد بود.

نقشه حمص



:: برچسب‌ها: عکس , تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، 11 بازیكن اصلی تیم استقلال تهران در این دیدار را سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، مهدی امیرآبادی، حنیف عمران‌ زاده، كیانوش رحمتی، آرش برهانی، میلاد میداوودی، جی‌ لوید ساموئل، جواد شیرزاد، فریدون زندی و پژمان منتظری تشكیل می دهند.

دیدار تیم های تیم فوتبال استقلال تهران و سایپای البرز، ساعت 17 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می شود.

7537 / 1589



:: برچسب‌ها: خورشید , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos
باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا

باراک اوباما روز یکشنبه در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی ان بی سی تاکید کرد که موضع اسرائیل و آمریکا در مقابله با ایران هماهنگ است

در ادامه تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران، باراک اوباما با صدور بخشنامه ای تحریمهای سختگیرانه تری را علیه دولت ایران و بانک مرکزی آن کشور وضع کرده است.

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرده که بر اساس بخشنامه جدید، رییس جمهوری آن کشور، کلیه دارایی های تمام وزارتخانه های ایران و نهادهای متعلق به دولت از جمله بانک مرکزی ایران مسدود می شود.

پیشتر رئیس جمهوری آمریکا گفته بود که کشورش و اسرائیل در رویکرد خود نسبت به ایران هماهنگ و همگام هستند.

در اسرائیل و کشورهای غربی نگرانی هایی در مورد احتمال تلاش ایران برای ساخت بمب اتمی وجود دارد، هر چند مقامات ایران پیوسته تاکید کرده اند که برنامه اتمی آن کشور صرفا در جهت مقاصد صلح آمیز است.

آقای اوباما در نامه ای به کنگره گفته است که تصمیم او در مورد اعمال تحریمهای بیشتر علیه ایران "بویژه در واکنش به اقدامات فریبکارانه ای بوده که از سوی بانک مرکزی و سایر بانکهای ایران در جهت پنهان کردن تبادلات مالی تحت تحریم صورت گرفته است."

در این بخشنامه همچنین آمده است که یک دلیل دیگر تحریمهای جدید، نبود نظامی موثر برای مقابله با پولشویی در ایران است.

تا پیش از صدور این بخشنامه جدید، بانکهای آمریکایی موظف بودند که هرگونه تقاضایی را برای انجام مبادلات مالی با طرفهای ایرانی تحت تحریم رد کنند، اما از این پس آنها این اختیار را خواهند داشت که به جای جلوگیری از انتقال وجوه مالی و بازگرداندن آنها، اقدام به ضبط این وجوه کنند.

باراک اوباما روز یکشنبه در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی ان بی سی تاکید کرد که موضع اسرائیل و آمریکا در مقابله با ایران هماهنگ است.

رییس جمهوری آمریکا گفت که دولت آن کشور "تخمین خوبی در اختیار دارد" که ایران چه زمان می تواند به بمب اتمی دست پیدا کند.

هرچند او افزود که چگونگی تصمیم گیری داخلی در حکومت ایران آنقدر واضح نیست و دشوار است که در هر مقطع زمانی مشخص کرد که چه کسی در ایران تصمیم می گیرد.

آقای اوباما گفت ترجیح می دهد بحران ایران از طریق دیپلماسی حل شود اما تاکید کرد برای برخورد با ایران همه گزینه ها روی میز است.



:: برچسب‌ها: غذا , خانه , هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، از زمان شروع موج سرما در اروپا تاكنون 250تن كشته شده اند و در بسیاری از كشورهای اروپای شرقی وضعیت اضطراری اعلام شده است.

مطبوعات رومانی روز دوشنبه نوشتند كه طی 24ساعت گذشته شش نفر براثر این سرمای شدید منجمد شدند.

همچنین سرمای شدید در بلغارستان، جان 16 نفر را گرفته است.

اروپام**2270/1344 ** 1574



:: برچسب‌ها: دختر , بهار , ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()