نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، در این دیدار كه ساعت 15 و 30 دقیقه امروز (دوشنبه)‌ در ورزشگاه شهید باهنر كرمان آغاز شده است، دو تیم در پایان نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به رختكن رفتند.

قضاوت این مسابقه بر عهده 'محمود رفیعی' با كمك های 'حسین خانبان' و 'حمیدرضا سیفی آذر' است.

تیم ذوب آهن اصفهان تا پیش از این دیدار با 32 امتیاز در مكان هشتم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های ایران قرار دارد و تیم مس سرچشمه كرمان با 17 امتیاز قعرنشین این رقابت ها است.

7537 / 1589



:: برچسب‌ها: سیاه و سفید , خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا از بیروت، به دنبال بروز اختلاف میان'نجیب میقاتی' نخست وزیر لبنان و وزرای وابسته به 'میشل عون' (هم پیمان مسیحی حزب الله) جلسه هیأت دولت این كشور متشنج شده و طرفین اعلام كردند كه دیگر درجلسات هیات دولت شركت نخواهند كرد.

میقاتی كه بزودی قصد دارد سفری به پاریس داشته باشد، به نوشته این روزنامه، این اقدام را به منظور خوش آمد طرف های فرانسوی انجام داده و همچنین مانند موضوع پشتیبانی مالی از دادگاه حریری، نسبت به این خواست فرانسه در خصوص تجدید پروتكل همكاری لبنان با دادگاه نظر مثبت دارد.

غرب و بخصوص فرانسه دولت فعلی لبنان را كه برای اولین بار در آن عناصر 14 مارس حضور ندارند، دولت حزب الله می دانند و خواستار ناموفق جلوه دادن عملكرد این دولت هستند.

به نظر می رسد كه میقاتی طی دو روز آینده با 'نبیه بری' رییس مجلس لبنان در خصوص مساله تعطیلی جلسات دیداری داشته باشد تا مسایل پس از این دیدار روشن تر شود چرا كه چند روزی است این مساله در سطوح مختلف سیاسی این كشور در حال پیگیری است و به گفته صاحب نظران، این كشور بیش از این تحمل اینگونه مسایل را ندارد.

به گفته این منابع، میقاتی با مساله ارسال نیروهای ارتش لبنان به شمال این كشور به منظور محافظت از مرزهای این كشور با سوریه موافق نبوده و نمی توانسته كه به شكل مستقیم مقابل این اقدام قانونی موضع گیری كند و تنها می توانسته بدین وسیله بگوید مسئولیت خود را انجام نمی دهم و در نتیجه كشور را به وضعیتی بحرانی بكشاند.

براساس خبر روزنامه الدیار، میقاتی اعلام كرده كه در خصوص این مساله سخن خاصی پیش از اتمام سفرش به فرانسه نخواهد گفت.

در همین راستا 'میشل سلیمان' رییس جمهور لبنان طی گفت وگویی با روزنامه 'السفیر' گفته است كه تصمیمی در خصوص تعلیق جلسات كابینه وجود ندارد و میقاتی در حال سنجیدن شرایط است.

از سوی دیگر، بری نیز به روزنامه السفیر گفت كه هنوز اقدامی به منظور حل و فصل این مشكل آغاز نكرده چرا كه هنوز هیچ كس از وی نخواسته است كه وارد این موضوع شود.

وی با اشاره به اینكه از ابتدا نیز احساس می شد این موضع ساختگی باشد و دلایل آن قانع كننده نبوده است، افزود: به این دلایل، تاكنون اشتیاق زیادی نسبت به پیگیری این موضوع نداشته ام.

جلسه چهارشنبه شب هفته گذشته هیأت دولت براثربروزاختلاف میان وزرای وابسته به فراكسیون تغییر واصلاح درمجلس لبنان بر سر فهرست تعیین برخی مدیران ارشد مؤسسه های مهم دولتی به هم خورد.

در ابتدای تشكیل جلسه، هنگامی كه میقاتی فهرست اسامی مربوط به تعیین مدیران مؤسسه های دولتی را به اعضای جلسه ارایه كرد، با مخالفت 10 وزیر وابسته به میشل عون روبرو شد.

نجیب میقاتی نیز با اشاره به بروز اختلاف میان وی و وزرای میشل عون درجلسه دولت، تصریح كرد: 'صبر من خیلی زیاد است ولی برای صبر هم مرزی وجود دارد و اینك وقت آن رسیده كه مردم لبنان بدانند چه كسی تشكیل جلسات كابینه دولت را به تعطیلی می كشاند.'

حزب الله پس از چند روز سكوت در قبال اعلام تعطیلی جلسات هیات دولت توسط 'نجیب میقاتی' نخست وزیر لبنان، بالاخره سكوت خود را شكسته و تاكید كرد: دولت باید هرچه سریعتر برای حل مسایل اساسی مردم مشغول به كار شود چرا كه ادامه تعطیل جلسات آن به مصلحت مردم و كشور نیست.

خاور**1030 ** 1574



:: برچسب‌ها: هاوایی , عکاسی , اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

' ابوعدنان محمد فرهاد' روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: 'انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به وقوع پیوست كه هنوز كاپیتالیسم و سوسیالیسم در اوج خود بودند و كسی را در كشورهای منطقه یارای اعتراض علیه حاكمان و مستبدان نبود.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان امید و چراغ راه پابرهنگان و مستضعفان جهان یاد كرد و افزود: هم اینك پس از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، شعارها و آرمان های آن برای مسلمانان جهان تازگی داشته و برای دستیابی به آزادی و حریت آن را چراغ راه خود قرار می دهند.

محمد فرهاد، بیداری اسلامی در كشورهای مسلمان را بازتابی از استقلال طلبی و آزادیخواهی ناشی ازانقلاب اسلامی به رهبری امام (ره ) دانست و گفت: با توجه به اینكه در برخی از كشورهای مسلمان ، حاكمان آنان دست نشانده بوده و متناسب با سیاست های استكباری مملكت را اداره كردند و به مردم خود نیز اجازه تبیین افكار و اندیشه های آزادیخواهانه خود را نمی دادند، مسلما اثرگذاری انقلاب اسلامی در خارج از مرزها تدریجی بوده و به زمان بیشتری نیاز داشت.

محمد فرهاد، با بیان اینكه امروزه همان شعارهایی كه 33 سال پیش دركوچه و پس كوچه های تهران و دیگرشهرهای ایران در مبارزه علیه طاغوت تكرار می شد، یكبار دیگر در كشورهای مسلمان علیه دیكتاتورهای حاكم از جمله مصر، تونس و لیبی و حتی برخی از كشورهای حوزه خلیج فارس از جمله بحرین و اندكی دورتر از اردن در حال تكرار است.

وی با اشاره به كسب پیروزی مسلمانان در انتخابات مجلس اخیر برخی از كشورها از جمله مراكش و تونس نیز گفت: كسب پیروزی مسلمانان در این انتخابات خود حاكی از عشق و ارادت مردم نسبت به اسلام ، آموزه ها و ارزش های دینی آن است.

رییس موسسه الغدیرفرانسه همچنین با اشاره به هفته وحدت نیزافزود: امام راحل (ره) در تبیین اندیشه های دینی و الهی خود به فراتر از بحث تشیع و تسنن پرداخته و بیشتر نیز برجنبه های وحدت بخشی و عزت آفرینی دین مبین اسلام برای مسلمانان جهان تاكید داشتند.

محمد فرهاد با بیان اینكه دیگر با پیشرفت های حاصله در زمینه علم و تكنولوژی اندیشه های پاك امام مرزهای ایران را در نوردیده و در اقصی نقاط جهان طنین انداز است ، خاطرنشان كرد: حریت و آزادی درمقابل استكبار و دیكتاتورها در كشورهای اسلامی ثمره و میوه شیرین انقلاب با شكوه ایران به رهبری امام خمینی (ره) می باشد.

وی ضمن ستودن دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی برغم محدودیت های اعمالی از سوی كشورهای غربی و ایادی استكبار نیز افزود: بویژه دستاوردهای علمی جوانان و اندیشمندان جمهوری اسلامی در عرصه های علمی و فناوری های پیشرفته صلح آمیز هسته ای تحسین برانگیز بوده و زبانزد عام وخاص است.

اروپام **1495 ** 1574



:: برچسب‌ها: درخت , قرمز , کریسمس ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، در این مراسم با نمایش خلاصه ای از سریال مختار نامه، از 35 دوبلور آذری سریال های مختارنامه و یوسف پیامبردر جمهوری آذربایجان تقدیر شد.

رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در باكو در این مراسم گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی علیرغم تحریم و جنگ تحمیلی، ایران در بخش های مختلف صنعتی و هسته ای به پیشرفت های علمی قابل توجهی، دست یافته است.

'ابراهیم نوری' افزود: پس از 33 سال ، ایران هم اكنون در زمینه تولید علوم پزشكی و پایه، هوا و فضا ، تولید چرخه سوخت هسته ای، فناوری های لیزری و سد سازی به پیشرفت های زیادی رسیده است.

وی یادآورشد: ایران درچند سال اخیر درعلوم پایه و پزشكی موفق به كسب رتبه نخست در منطقه شده و هشتمین كشور تولید كننده چرخه سوخت هسته ای در جهان است.

نوری با اشاره به پیشرفت های ایران تصریح كرد: ایران هم اكنون رتبه سوم پیوند استخوان، رتبه دهم جراحی های قلبی، رتبه چهارم علم روباتیك، رتبه پانزدهم نانوتكنولوژی، رتبه سوم علمی در آسیا و رتبه ششم تولید مقالات علمی را در جهان به خود اختصاص داده است.

رایزن فرهنگی كشورمان با بیان اینكه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ساخت فیلم های اخلاقی و معنوی نیز درایران مورد توجه جدی قرار گرفته است، افزود: هم اكنون سالانه بیش از 100 فیلم در ایران تولید می شود و به دستور رییس جمهور اسلامی ایران قرار است تولید فیلم های بلند در ایران به حدود 300 فیلم در سال افزایش یابد.

رییس اتحادیه سینمایی جمهوری آذربایجان نیز در این مراسم گفت: بدون شك توجه به معنویت و اخلاق در تولید فیلم های ایرانی، ماهیت فیلم های ایرانی را جذابتر كرده است.

'ایاز صنایف' افزود: ماهیت های فیلم های ایرانی دنیای جدیدی را در زمینه فیلم سازی در جهان مطرح كرد و جمهوری آذربایجان در زمینه صنعت سینمایی همكاری های خود را با ایران همچنان ادامه خواهد داد.

پس از تقدیر از خدمات دوبلورهای سریال های مختارنامه و یوسف پیامبر 'سلیمان فرض علی اف ' مدیر شركت سینمایی كائنات جمهوری آذربایجان گفت: 33 سال پیش با پیروزی انقلاب اسلامی ایران همه فكر كردند سینمای ایران به آخر خط خود رسیده اما با توسعه صنعت سینمایی در این كشور، امروز شاهد ساخت فیلم ها و سریال های ایرانی پرمحتوا توسط هنرمندان ایرانی هستیم.

وی با اشاره به مراحل دوبلاژ سریال های مختارنامه و یوسف پیامبرتوسط هنرمندان آذری یادآورشد: در آغاز دوبله این دو سریال ایرانی كار بسیار سخت بود اما بتدریج دوبلورهای آذری با عشق وعلاقه خاصی این سریال ها را از زبان فارسی به آذری دوبله كردند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم نمایشگاه عكس و پوستر با مضمون پیشرفت های علمی و صنعتی كشورمان در رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران به مدت دو روز به نمایش در آمد.

خاورم/1108 ** 1574



:: برچسب‌ها: حزب , اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، 11 بازیكن اصلی تیم استقلال تهران در این دیدار را سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، مهدی امیرآبادی، حنیف عمران‌ زاده، كیانوش رحمتی، آرش برهانی، میلاد میداوودی، جی‌ لوید ساموئل، جواد شیرزاد، فریدون زندی و پژمان منتظری تشكیل می دهند.

دیدار تیم های تیم فوتبال استقلال تهران و سایپای البرز، ساعت 17 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می شود.

7537 / 1589



:: برچسب‌ها: غروب , جزیره , سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، 'كیانوش رحمتی' دوشنبه شب پس از تساوی تیم های فوتبال سایپا و استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی های لیگ برتر بسیار فشرده است و این فشردگی، بازیكنان را خسته كرده است.

رحمتی ادامه داد: فشار بازی ها، بازیكنان استقلال را آزار می دهد به طوری كه در نیمه نخست بازی امروز نتوانستیم حتی نیمی از توان اصلی خود را در این بازی به نمایش بگذاریم.

وی اضافه كرد: خوشبختانه در نیمه دوم با گرم شدن بدن ها و تمركز بیشتر توانستیم بازی مطلوب تری به نمایش بگذاریم و گل های خورده را جبران كنیم.

وی ادامه داد: البته در دقایق پایانی نیز می توانستیم از تیم سایپا پیش بیفتیم كه این امر محقق نشد و از این بابت از هواداران پرشمار تیم استقلال عذرخواهی می كنیم.

تیم فوتبال استقلال تهران، عصر امروز (دوشنبه) در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه های ایران با نتیجه 2 بر 2 مقابل تیم سایپای البرز متوقف شد.

7537 / 1589



:: برچسب‌ها: کنسرت , عکس ها , پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، 'ناتالیا تیماكووا' سخنگوی رییس جمهوری روسیه در جمع خبرنگاران گفت: این گفت و گوی تلفنی در برنامه كاری 'دمیتری مدودیف' قرار ندارد.

ساركوزی امروز در كنفرانس خبری مشترك با 'آنگلا مركل' صدراعظم آلمان در كاخ الیزه گفت كه در نیمه دوم روز با مدودیف تماس می گیرد و درباره مساله سوریه با وی گفت و گو می كند.

وی افزود: در این گفت و گوی تلفنی موضع مشترك فرانسه و آلمان را بیان خواهم كرد.

مساله سوریه باعث ایجاد دودستگی در شورای امنیت شده است و روسیه و چین كه مخالف مواضع مداخله جویانه كشورهای غربی درباره سوریه هستند هفته گذشته قطعنامه غربی - عربی در باره این كشور را وتو كردند.

اروپام/2242**518 ** 1574



:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری , روز ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در دمشق با اعلام این خبر افزود: معاون وزیر خارجه در این سفر قرار است با مقام های وزارت خارجه و مهاجرین سوریه دیدار و گفت و گو كند.

این سفر دو روز ادامه خواهد داشت.

این اولین سفر معاون عربی و افریقایی وزارت خارجه از زمان انتصاب به این سمت است.

امیر عبداللهیان 13 مهر ماه به عنوان معاون وزیر خارجه انتخاب شد.

خاورم**1436 ** 1574



:: برچسب‌ها: جشن تولد , سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، بر اساس اعلام ستاد اجرایی جشنواره، از بین كارگردانان 13 نشست برگزار شده از روز ابتدای نمایش فیلم در برج میلاد تا پایان روز یكشنبه 16 بهمن، 'مانلی شجاعی‌فرد' از سوی رأی دهندگان حاضر در نشست‌های سالن سعدی برج میلاد، با بیشترین رأی به عنوان نقدپذیرترین كارگردان انتخاب شده است.

بنا بر این گزارش، در پایان هر یك از نشست‌های امسال سالن سعدی برج میلاد، شر‌كت‌كنندگان در نشست‌ها نظر خود را داخل صندوق انتخاب برترین فیلمساز نقدپذیر جشنواره سی‌ام فیلم فجر می‌اندازند.

***

موفقیت انیمیشن 'رستم و سهراب' در بازار فیلم پانزدهم

یك شركت ایرانی برای فروش انیمیشن های خود وارد مذاكره شد.

این شركت طی سه روز از برگزاری بازار فیلم جشنواره فجر برای فروش انیمیشن های خود با مشتری های داخلی و خارجی وارد مذاكره شد.

در سومین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر شركت 'آریا صنعت تخیل' برای ارائه انیمیشن های خود به بازارهای خارجی با چند كشور خارجی وارد مذاكره شد.

این شركت انیمیشن های رستم و سهراب، آخرین فرستاده و به من مربوط نیست را در غرفه خود عرضه كرده است كه در این مدت برای ارایه آنها به بازارهای خارجی با كشورهای لبنان و تركیه وارد مذاكره شده است.

***

پرواز 30 چترباز بر فراز كاخ جشنواره

صبح امروز، 30 چترباز بر فراز آسمان برج میلاد به پرواز در آمدند.

این برنامه به مناسبت سی امین سالگرد برگزاری جشنواره فیلم فجر و هم‌زمان با برگزاری روز پنجم جشنواره، از فراز برج میلاد پرواز خود را شروع كردند و در محوطه اطراف برج، به زمین نشستند.

در شب‌های گذشته نورافشانی و آتش بازی در آسمان برج میلاد انجام شده است.

سی امین جشنواره فیلم فجر 23 بهمن ماه در تهران پایان می یابد.

فراهنگ**1983**



:: برچسب‌ها: روز , سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا،' سید محمد حسینی ' عصر دوشنبه در اولین همایش بین‌المللی تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب كه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، پوشش را یكی از نعمت‌های خداوند درحق انسان عنوان كرد و افزود: امروزه انسانهای شیطان صفت به دنبال وسوسه كردن انسان‌ها و بردن آنها به سمت برهنگی هستند.

وی ادامه داد: این در حالی است كه انسانها به طور فطری همواره به دنبال پوشش بوده و هستند.

حسینی اظهار داشت: هم اكنون غرب به دلیل وجود بی‌بند و باری حاكم در آن جوامع ، امنیت اجتماعی خود را از دست داده و در واقع این مقوله ، حلقه مفقوده آنهاست.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطر نشان كرد : در طول تاریخ، بشر همیشه به دلیل حیا و عفت درونی ، پوشش خود را حفظ كرده و این امر از روی كتیبه‌های تاریخی و كتب قدیمی قابل مشاهده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاكید برآنكه عفاف موجب غلبه عقل بر شهوت می‌شود ،خاطر نشان كرد: ملاصدرا نیز در یكی از كتابهای خود نوشته، عفاف آن خلق و اخلاقی است كه در انسان منشأ صدور اعتدال در امور می‌شود.

وی می افزاید، البته ممكن است گاهی دچار افراط و تفریط بشود ،برای مثال برخی به سمت فسق و فجور ، بی‌بند و باری كشیده می‌شوند و برخی از فرق، انسان‌ها را از غرایض فطری ا‌شان باز می‌دارند.

به گفته وی اگر حجاب امری درونی شود و راه تعادل را پیش گیرد، عفاف را هم به دنبال خواهد داشت.

حسینی با بیان اینكه عفاف،حفظ چشم و گوش بوده و ثمره آن حجاب خواهد بود، تصریح كرد كه متاسفانه هم اكنون در غرب، سرمایه‌گذاری‌های فراوانی برای فاصله گرفتن انسان‌ها خصوصا مردم كشورهای اسلامی از تقوا می كنند.

وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی تاكید كرد: كرامت زن به فضائل اوست و اگر عفاف و حجاب خود را رعایت كند قطعا رستگار شده و جامعه‌ی خود را نیز از خطرات حفظ خواهد كرد.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: چالش بزرگ غرب بحث فروپاشی خانواده و بی‌توجهی به این كانون گرم است.

به گفته وی اگر می‌خواهیم جامعه پیشرفته داشته باشیم باید جوانان خود را در كانون گرم خانواده تربیت كنیم و در مقابل اجتماع نیز نسبت به آنها احساس مسوولیت جدی داشته باشد.

عضو كابینه دولت دهم با اظهار تاسف از آنكه برخی از جوانان، افراد غیرمسلمان را الگوی خود قرار می‌دهند، تاكید كرد: ما در جامعه‌ اسلامی خود الگوهای فراوانی همچون حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب كبری (س) را داریم، بنابراین نیازی نداریم كه از سایرین الگوبرداری كنیم.

حسینی در ادامه با اشاره به بیداری اسلامی و تحولات شكل گرفته در منطقه و برخی از كشورهای اسلامی جهان ، یاد آور شد: ما در دوران انقلاب اسلامی دیدیم كه اگر مردم به اسلام گرایش پیدا كنند خود به خود به سمت حجاب و عفاف هم خواهند رفت و این امر همان چیزی است كه در كشورهای عربی هم وجود دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینكه در غرب سرمایه گذاری كلانی از طریق استفاده از ابزارهای مختلف فرهنگی و هنری و رسانه ای برای فاصله گرفتن انسانها از مقوله عفاف و حجاب انجام می دهند تا این مقوله اخلاقی از جوامع رخت بركند و پدیده بی حجابی و بی بندوباری در آنجا ظهور پیدا كند.

حسینی خاطر نشان كرد: در برخی مواقع حتی آنها از قوه قهریه و متوسل شدن به زور بویژه در دانشگاهها و سایر مراكز استفاده می كنند چرا كه حجاب جزو ارزشهای اعتقادی و دینی آنها به شمار نمی آید.

وی به موضوع كشف حجاب در دوران رضا خان و دوره پهلوی دوم با استفاده از كارهای غیر فرهنگی اشاره كرد و از هنرمندان خواست با استفاده از ابزارهای هنری علاوه بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب واقعیات آن دوران را نیز برای همگان معرفی و تبیین كنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری اینگونه همایش‌ها و نشست ها را فرصت بسیار خوبی برای انتقال تجربیات دانست و از همگان خواست دست در دست هم برای ترویج و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش كنند.

در ادامه این مراسم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آیت الله مهدوی كنی ،آیت الله تسخیری ، سردار نقدی از تندیش حجاب اثر ' ممرو شروینی' رونمایی و از طلایه داران فعال در عرصه عفاف و حجاب در بخش داخلی و بین المللی تجلیل شد.

اولین همایش بین‌المللی تجلیل از طلایه‌داران عفاف و حجاب عصر دوشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،آیت الله مهدوی كنی ، آیت الله تسخیری،سردار نقدی ،لاله افتخاری(نماینده مجلس) همسر و مادر شهید مصطفی احمدی روشن و جمع كثیری از میهمانان خارجی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

فراهنگ ** 1355 ** 1568



:: برچسب‌ها: مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()